Będzin zaprasza czyli... jarmark rzemiosła i rękodzieła po raz piąty

Moi drodzy, mam dla Was kolejną nowinkę już po raz piąty w parku przy Pałacu Mieroszewskich w Będzinie w niedzielę 30 czerwca 2013 r. w godzinach od 11.00 do 20.00 odbędzie się "Jarmark Rzemiosła i Rękodzieła”. Organizatorzy przewidują wiele atrakcji. W malowniczym plenerze wśród kramów z rękodziełem, sztuką ludową i rzemiosłem odbędą się pokazy oraz warsztaty, podczas których będzie można nie tylko przyjrzeć się, jak powstają wyroby, ale również samemu sprawdzić czy potrafimy wypleść koszyk lub wykonać kwiat z krepiny. Swój udział zapowiedziało ponad 100 wystawców z kraju i z zagranicy.
Polecam i zapraszam, w zeszłym roku organizatorzy naprawdę się postarali, więc (jak to ja) z niecierpliwością czekam na niedzielę i liczę na jeszcze więcej. Program V Jarmarku Rzemiosła i Rękodzieła zapowiada się naprawdę ciekawie, ale sami to oceńcie :)

Pałac Mieroszewskich:
12.00 wernisaż wystawy fotograficznej Roberta Garstki Świat obok nas. Tradycje
i obrzędy województwa śląskiego
otwarcie wystawy prac konkursowych O złoty cyganek z lat 2009 2012
11.00 19.00 wnętrza pałacowe otwarte dla zwiedzających (wstęp wg. cennika)

Park przy Pałacu Mieroszewskich (scena):
11.00 oficjalne rozpoczęcie V Jarmarku Rzemiosła i Rękodzieła
11.00 15.00 występy zespołów folklorystycznych ZPiT Zawiercie, ZF Tęcza z Bzowa,
ZF Nasz Gródków, ZP Ziemia Będzińska
15.00 16.00 występ zespołu folkowego HAWOK
16.30 wręczenie statuetki Przyjaciel Jarmarku Rzemiosła i Rękodzieła dla wieloletnich
sponsorów i partnerów Jarmarku
ogłoszenie wyników konkursu O złoty cyganek 2013
17.00 18.30 występ zespołu folkowego Balkan Sevdah Akustik

Park Przy Pałacu Mieroszewskich (alejki):
11.00 otwarcie stoisk z rzemiosłem i rękodziełem
11.00 19.00 prezentacja wystawy plenerowej Kapliczki Zawiercia
wystawa Towarzystwa Przyjaciół Będzina Galeria na murach
12.00 17.00 bezpłatne warsztaty rzemiosła i rękodzieła





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz