Meble ogrodowe z palet czyli ... mój przytulny kącik

meble ogrodowe z palet
Po udanym projekcie łóżka z palet postanowiłam, że świetnym a zarazem tanim sposobem na zagospodarowanie przestrzeni w moim ogrodzie, będzie wykonanie mebli ogrodowych z tego samego materiału. Do niedawna palety po użyciu zalegały w magazynach, lub służyły jako opał. Tymczasem od pewnego czasu recycling drewnianych palet stał się modny i nie ma w tym nic dziwnego moi drodzy, gdyż z tego właśnie materiału można tanio zbudować niezwykle dekoracyjne meble.
W wykorzystaniu palet ogranicza nas tylko własna wyobraźnia i umiejętności. Cena jest dość przystępna od 11 zł do 40 zł za nową paletę. Dlatego lepiej jeśli mamy możliwość wykorzystania używanych palet. Ja tak właśnie zrobiłam dzięki czemu udało mi się ograniczyć koszty :) Proponuje Wam abyście przed rozpoczęciem prac rozrysowali sobie projekt na kartce, aby uniknąć pomyłek. Klimat w ogrodzie niepowtarzalny, dopełnieniem wszystkiego są również dodatki, ręcznie uszyte poduszki oraz pokrycia materacy jak i kwiaty. Zapewniam Was, że będziecie zadowoleni. Poniżej kilka zdjęć moich mebli :)


meble ogrodowe z palet




3 komentarze:

  1. Świetne miejsce klimat rewelacja - byłam, siedziałam, wypoczywałam - BOSKO ;-) pomysł super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przypomnę sobie, jak ogródek i taras wyglądały rok temu to sama nie mogę się nadziwić, że udało mi się stworzyć taką przestrzeń :)

      Usuń
  2. Całkiem ładny ten kącik. Ja planuję zrobić podobny i szperam właśnie po ofercie Castoramy . Myślę, że w następnym weekend u mnie już będzie gotowe.

    OdpowiedzUsuń