Czekanie na rozbieranie... Czyli wiosno napierdzielaj


moda wiosna lato 2013
TK MAXX 44,90
Za oknem szaro, buro i ponuro, a na domiar złego zima nie chce nas opuścić. Nie wiem jak Wy ale ja mam dość tych zimowych kurtek, szalików i czapek, że nie wspomnę o rękawiczkach. Chciałabym już bardzo żeby zima grzecznie sobie poszła i żeby zrobiło się cieplej, bo jak zrobi się cieplej to w końcu będziemy się mogły nieco rozebrać i pozbyć tych zimowych ciuchów. W końcu założę moja kurtkę, którą kupiłam już miesiąc temu i inne piękne rzeczy które czekają na wiosenne słoneczko. Lekkie, kolorowe, zwiewne ciuszki, które już na mnie niecierpliwie czekają w szafie, a ja równie niecierpliwie czekam na wiosnę. Wiosno napierdzielaj i przybywaj. Kobiety chcą czym prędzej zrzucić te zimowe ciuchy, prawda? Ale nie bądźmy pesymistkami ;) przecież kiedyś musi przyjść wiosna, a wtedy w końcu będziemy mogły założyć wiosenną kolekcje.



moda wiosna lato 2013
TK MAXX 59,90


moda wiosna lato 2013
Reserved 199,99


moda wiosna lato 2013
H&M 49,90 (świetne motto)

TK MAXX  ESPRIT boyfriend jeans 79,90

moda wiosna lato 2013
H&M 39,90




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz