Nareszcie słońce czyli... w końcu upragnione rozbieranie

nareszcie słońce , upragnione rozbieranie
Cudownie!!! Nareszcie wyszło słońce. Gdybym wiedziała, że wystarczy napisać posta żeby przyszła wiosna, to już dawno bym to zrobiła ;) W końcu mogłam założyć moją kurtkę. Doczekałam się, huraaa... Każda z nas marzyła o tej chwili kiedy zimowe ciuchy pójdą w odstawkę. Mam tylko nadzieję, że tak już zostanie i będzie tylko lepiej. Co ja piszę? Musi być lepiej, nie ma innej opcji. Wystarczy już tej zimy. Co za dużo to nie zdrowo. Lekko przeraził mnie dowcip o tym że w maju będzie tak ciepło, że będziemy mogli chodzić w klapkach po śniegu ;)
Dzisiaj miałam na sobie
kurtkę Reserved 199,99, koszulę Cropp 39,90, spodnie Esprit 79,90, buty 195,00, torebkę Fossil 399,90 i okulary Fossil 99,90 PLN kupiłam w TK MAXX.



nareszcie słońce , upragnione rozbieranie


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz