Dekoracje wnętrz czyli... coś co lubię


dekoracje wnętrz puf sekretarzyk
Mój taborecik 
Już niebawem czeka mnie kolejna przeprowadzka. Druga w przeciągu niecałego roku. Nie ukrywam że dla mnie przeprowadzka to nic przyjemnego. Pakowanie, przewożenie, rozpakowywanie i totalny chaos w domu. Przerażające. Zdecydowanie nie lubię przeprowadzek. Za to remontować i urządzać mieszkanie, zupełnie na nowo, uwielbiam. To jest coś co czarownice lubią najbardziej. Mogłabym co miesiąc dostawać takie mieszkanie do remontu, gdzie wszystko mogę zrobić od nowa. Wybieranie farb, projektowanie kuchni, wybieranie dodatków i tkanin mmmm... cudowne uczucie. I ten moment kiedy widzę końcowy efekt, kiedy widzę jak bardzo zmieniło się mieszkanie dzięki mojej pracy. Niebawem czeka mnie urządzanie nowego mieszkania. A więc po trudach przeprowadzki czeka mnie nagroda ;) Jako że myślę już o urządzeniu przyszłego mieszkania, nie mogłam się powstrzymać i kupiłam piękny puf-taborecik. Jest uroczy, z tym swoim tapicerowanym niebieskim welurem siedziskiem. Teraz czeka mnie dokupienie do niego sekretarzyka, o którym już dawno marzyłam. Mam parę wybranych, ale nie mogę się zdecydować. Może Wy mi pomożecie?

To będzie moje i tylko moje miejsce do pisania. W tym właśnie miejscu będzie powstawał ten blog, dlatego wybór jest tak ważny ;)


dekoracje wnętrz puf sekretarzyk
cena ok.550 zł
dekoracje wnętrz puf sekretarzyk
cena ok. 650 zł

dekoracje wnętrz puf sekretarzyk
cena ok.  500 zł

dekoracje wnętrz puf sekretarzyk
cena ok. 670 zł

4 komentarze:

  1. Ciężki wybór...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy najładniejszy. Zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez bym wybrała pierwszy, bez zastanowienia :))))))
    a gdzie można takie cudeńko kupić??

    OdpowiedzUsuń