Coś niepowtarzalnego i pięknego czyli ... łóżeczka dla pupila

niepowtarzalne sofy dla psa
Prawie każda miłośniczka psiaków i nie tylko marzy o cudownym łóżeczku dla swojego pupila. Ja również o takim marzyłam, dlatego postanowiłam stworzyć dla mojej Zosi coś niepowtarzalnego i pokazać Wam moi drodzy swoje dzieła :) Moje łóżeczka zostały wykonane przeze mnie, dlatego też uważam je za jedyne i niepowtarzalne, dzięki czemu każda Pani swojego zwierzaczka będzie bardzo zadowolona.
Te piękne legowiska mają wymiary  40x40 cm Wykonane z są 100% bawełny i dlatego bez problemu można je prać. Dostępne w różnych wariantach kolorystycznych po wcześniejszym kontakcie mailowym bądź telefonicznym. Zapraszam :)
http://olx.pl/oferta/niepowtarzalne-lozko-sofa-legowisko-dla-psa-malego-pieska-CID103-ID7dC4h.html





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz