Ogród wertykalny z palet czyli... kwietnik i zielnik

kwietnik, zielnik
Pochłonięta chęcią wykorzystania palet jakie pozostały mi po stworzeniu mebli ogrodowych, postanowiłam, że ciekawie będzie jeśli powstanie z nich ogród wertykalny. Palety to znakomity materiał na platformy do stworzenia ogrodów pionowych, zarówno do domu jak i ogrodu. Kochani zachęcam Was do tworzenia takich ogródków, jest to prosta metoda, aby rośliny z naszego otoczenia przenieść na ściany i zazielenić najbliższą nam przestrzeń.
Najlepiej wykorzystać rośliny pnące lub te o niskich wzroście, ja zasadziłam kwiaty i zioła. Budowa takiego ogrodu jest bardzo łatwa, wystarczy paleta a dół pokryć grubą folią. Ja poprosiłam męża aby przybił mi dodatkowo deski od spodu. Po skończonej pracy wystarczy cieszyć się pięknem naszego wertykalnego ogrodu :)



 






1 komentarz:

  1. Świetny pomysł z zastosowaniem tych skrzynek i palet. Teraz są bardzo modne, nie tylko w wystroju wnętrz, ale jak widać po Twoim pomyśle - ogrodów również :)

    OdpowiedzUsuń