Tyle pyszności w jednym torciku czyli... nutella, mascarpone i owoce

sucharki, owoce sezonowe, nuttela
Pragnę podzielić się z Wami przepisem na przepyszny torcik. Zakochałam się w tym smaku jak tylko pierwszy raz spróbowałam tego ciasta u mojej koleżanki i od tej pory często gości na moim stole.
To, aż nieprawdopodobne, że z czegoś tak prostego może wyjść coś tak niesamowitego.



Składniki:

spód ciasta

  • opakowanie sucharków
  • słoiczek Nutelli 350g


masa

  • 2 śmietany kremówki 200ml
  • 2 śmietan-fixy
  • 2 serki mascarpone 250g
  • 5 łyżek cukru
  • owoce sezonowe
  • 2 galaretki


 Zatem zabieramy się do pracy :)  Sucharki zemleć na drobny pył, można w malakserze, ale ja tłucze tłuczkiem do ziemniaków ;) następnie dokładnie mieszamy z Nutellą. Powstałą gęstą masę przekładamy do tortownicy wyłożonej papierem do pieczenia i równo rozprowadzamy, po czym wkładamy do lodówki. Tymczasem zabieramy się za zrobienie masy i wstawiamy wodę na galaretki. Kremówki ubijamy z cukrem i śmietan-fixami, następnie dodajemy serki mascarpone delikatnie mieszamy a całość rozsmarowujemy na wcześniej przygotowanym spodzie i układamy owoce. Ciasto wkładamy do lodówki a w tym czasie zajmujemy się przygotowaniem galaretki którą po ostudzeniu wylewamy delikatnie na ciasto. Najlepiej jest przygotować torcik dzień wcześniej, ale u mnie w domu to niewykonalne, moje łasuchy nigdy nie wytrzymują ;)

Smacznego moi drodzy :)




6 komentarzy:

  1. Madziula to ciasto jest PYSZNE w Twoim wykonaniu przepyszne ;-)
    POLECAM wszystkim - sama zaczęłam je robić;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłbym takie pyszotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ostatnio bananowiec PYCHOTKA;-)

    OdpowiedzUsuń