Marzenia się spełniają... czyli mój własny słoikowy żyrandol

żyrandol ze słoików
No i stało się. Zrobiłam mój własny słoikowy żyrandol. I tak jak Wam obiecałam wracam do tematu, a w tym poście możecie zobaczyć efekty mojej ciężkiej pracy. I powiem Wam jedno: było warto.
Tworzenie słoikowego szaleństwa zaczęłam od barwienia szkła. Nie powiem, byłam lekko przerażona, ale dzięki autorce bloga utkanezmarzen.blogspot.com udało się idealnie. Jej rady okazały się niezwykle pomocne, a ja niepotrzebnie panikowałam. Dalej też wcale nie było lekko, nie obeszło się zresztą bez męskiej pomocy, ale w końcu dałam radę. Najważniejsze to się nie poddawać i krok po kroku przybliżać się do celu. Poszczególne części żyrandola zamówiłam wcześniej, pozostało tylko poskładanie wszystkiego w jedną całość. Nie było łatwo, ale udało się i w końcu powstał mój wymarzony żyrandol. Jest przepiękny i wisi już nad stołem. A co najważniejsze świeci!
Wygląda przecudownie, mówię Wam. Wiem, wiem, to nieładnie tak się zachwycać swoim dziełem, ale nie mogę się powstrzymać. Wybaczcie ale tak mi się podoba że po prostu muszę się chwalić. Zdjęcia nie oddają tego jak cudownie się prezentuje. A Was namawiam do robienia swoich żyrandoli i do chwalenia się nimi. Naprawdę warto i mam nadzieję, że choć w niewielkim stopniu udało mi się przybliżyć jaki jest niezwykły i jakie to niezwykłe uczucie samemu go zrobić. Świetnie się bawiłam podczas tworzenia mojego żyrandola, mogłabym robić je codziennie... Tylko, gdzie ja bym je wtedy wieszała ;)
A Wam się podoba?


żyrandol ze słoików

żyrandol ze słoików

żyrandol ze słoików

żyrandol ze słoików

żyrandol ze słoików











3 komentarze:

  1. No wreszcie jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I would not call it a design nesesery, ale jest fakjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.facebook.com/pages/Lightroom-wyj%C4%85tkowe-Eko-Lampki/1398166870429775?ref=hl

    OdpowiedzUsuń