Sówki, przytulanki pełne miłości czyli... prezenty handmade dobre na każdą okazję

sówka przytulanka
Przedstawiam Wam ręcznie robione przytulanki pełne miłości. Moja córeczka nazwała je: "Sówki Owocówki". Każda z nich jest wyjątkowa i niepowtarzalna, gdyż uszyta z miłością i pasją. Każda jest świetnym pomysłem na prezent handmade. Możecie zarówno sami uszyć taką, a jeżeli nie macie czasu, lub nie czujecie się na siłach to można je kupić u mnie. Obie opcje są dobre, bo w końcu najważniejsze jest to jaką sprawią radość dzieciom.
Ostatnio usłyszałam, a w zasadzie przeczytałam, że muszę mieć małe ADHD i dlatego ciągle coś tworzę. Może coś w tym jest :) Ja uważam, że nareszcie mam czas na robienie tego, co uwielbiam. Dlatego też aby nieco przybliżyć Wam moje prace postanowiłam otworzyć sklep internetowy, ale
o tym napiszę Wam innym razem.
Tymczasem, zapraszam na moje aukcje, może któraś z sówek będzie ulubioną przytulanką Waszą lub Waszych dzieci. Taka ręcznie robiona sówka to naprawdę świetny pomysł na ręcznie robiony prezent handmade. Zapraszam na aukcje, a niebawem do sklepu MadFashioN.
Jak Wam się podobają moje sówki? Może będą dla kogoś inspiracją. Jeśli tak, to podsyłajcie zdjęcia swoich maskotek.


sówka przytulanka

sówka przytulanka

sówka przytulanka

sówka przytulanka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz