Ręcznie robione poduszki czyli... prezenty handmade dobre na każdą okazję

Ręcznie szyte poduszki, to świetny pomysł na prezent oraz fajny dodatek, który sprawdzi się w każdym domu. Lubię ładne rzeczy i cieszę się, że takie mogę tworzyć. Jeśli lubicie szyć, polecam uszyć sobie samemu. Radość z upiększania swojego domu, lub radość osoby, która dostanie taki własnoręcznie robiony prezent, bezcenna. Jeżeli nie szyjecie lub nie macie na to czasu, takie ręcznie szyte, dizajnerskie poduszki możecie zamówić u mnie. A mogę je tworzyć między innymi dzięki pewnej niezwykłej osobie...

Nauka krawiectwa to kolejne z najwspanialszych wspomnień związanych z moja babcią. Za sprawą tej cudownej kobiety, szycie stało się jedną z moich pasji. Cierpliwa nauczycielka to podstawa, a uwierzcie mi, nauka nie była prosta. Stara maszyna Singer nie ułatwiała nauki, ale z perspektywy czasu, cieszę się, w końcu nie każdy miał okazje szyć na tej kultowej maszynie. Mimo, że nauka nie była łatwa to jednak sprawiała mi wiele przyjemności, bo ja po prostu uwielbiałam jako mała dziewczynka siedzieć przy mojej babci, kiedy pracowała.
Krawiectwo to nie jedyna rzecz, której mnie nauczyła, dzięki niej poznałam wiele przydatnych umiejętności. Są to czynności, które bardzo mi się przydają w życiu. Teraz widząc jak moja córeczka uwielbia siedzieć przy mnie kiedy pracuję, i stara mi się pomagać, przypomina mi ona mnie samą sprzed lat. Jestem bardzo wdzięczna mojej babci za wszystkie nauki. Gdyby nie ona, nie byłabym tą osobą którą jestem dzisiaj. Dziękuje ci babciu :) Mam nadzieję że tak samo kiedyś pomyśli o mnie moje dziecko.
Wspomnienia, wspomnieniami a teraz chciałabym pokazać Wam efekty jednej z moich pasji, mam nadzieje, że przypadną Wam do gustu. Lubicie takie prezenty handmade? A oto moje poduszki:







1 komentarz: