Piasek, słońce, woda... czyli totalna swoboda

słońce woda totalna swoboda

Troszkę mniej się dzieje ostatnio na blogu ale uwierzcie mi że komunia potrafi nieźle dać się we znaki, a przygotowania do niej zabierają mnóstwo czasu. Ale Kochani, znalazłam trochę czasu również dla Was. Efekt widzicie poniżej w postaci letnio-plażowej sesji. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja nowa stylizacja, równie mocno jak mi ;)
Jak znajdę wenę to postaram się niebawem napisać nieco więcej o wydarzeniu które tak bardzo mnie pochłonęło. Ci z Was którzy przygotowywali w tym roku komunię na pewno dobrze mnie rozumieją.
A ja wracam do Was pełna pozytywnej energii w odsłonie letnio-plażowej. A więc sezon plażowy uważam za otwarty, tylko poprosimy o więcej takich ciepłych i słonecznych dni.
W skład dzisiejszej stylizacji wchodzą:

Żakiet 100 zł
Bokserka Stradivarius 19,90
Spodenki Tk Maxx 44,90
Okulary Fossil 99,90
Buty Tk Maxx 199,00
Torebka Tally Weijl


słońce woda totalna swoboda
fot. Agnieszka Wesołowska

słońce woda totalna swoboda

słońce woda totalna swoboda

słońce woda totalna swoboda

słońce woda totalna swoboda

słońce woda totalna swoboda

słońce woda totalna swoboda

słońce woda totalna swoboda









1 komentarz: