Spódniczki tiulowe czyli... sweet tutu prezenty na każdą okazję

Prawie każda mała dziewczynka marzy, aby zostać baletnicą, tańczącą na puentach w prześlicznym tutu. Także moja córeczka ostatnimi czasy wzbogaciła plany zostania weterynarzem o kolejny zawód, postanowiła zostać baletnicą. No cóż, nam mamom nie pozostaje nic innego, jak wspierać pasje naszych pociech. O ile prośba o spódniczkę baletnicy w ogóle mnie nie zaskoczyła, to zdziwiło mnie, że moja mała baletnica poprosiła nie o klasyczne tutu, krótką, sterczącą spódniczkę, a romantyczną paczkę. Bardzo mnie to ucieszyło, ponieważ takie podobają mi się najbardziej. Cóż nie pozostało mi nic innego jak uszyć wymarzoną spódniczkę dla mojej małej Giselle.
Kolory tiuli są tak piękne, że nie mogłam się zdecydować, który kupić i w końcu wybrałam kilka :)
Moja kochana była zachwycona spódniczką, ale szybko okazało się że nie tylko ona. Opublikowałam zdjęcia spódniczek na Facebooku i okazało się że wielu osobom bardzo się spodobały. Zachęcona mnóstwem miłych komentarzy, które sprawiły mi ogromną przyjemność, postanowiłam uszyć kilka modeli na sprzedaż. Większość się rozeszła natychmiast, ale udało mi się kilka wystawić na aukcji. Jeżeli komuś się podobają, a nie czuje się na siłach aby samodzielnie taką zrobić, zapraszam na moje aukcje, lub proszę o kontakt na FB lub przez mail. Link do aukcji znajdziecie w zakładce Boutique, natomiast mail znajdziecie w zakładce Kontakt.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz