Zakupowe szalenstwo czyli... Kolejna torebka do kolekcji

W końcu udało mi się wyrwać na zakupy z przyjaciółką. TK MAXX opanowany. Standardowo ruszyłyśmy najpierw na torebki a następnie na buty. Tak, to jest zdecydowanie to, co czarownice lubią najbardziej ;)
Same o tym doskonale wiecie co potrafi skusić każdą prawdziwą kobietę.
Podążając szlakiem kolorów modnych w tym sezonie, nie mogłam pozostać obojętna na kolor zielony w odcieniu limonki.
Został ogłoszony jednym z najmodniejszych w roku 2013.
Nie uwierzycie ale udało mi się zdobyć to czego tak intensywnie szukałam, czyli torebkę w takim właśnie kolorze. Beth Jordan w TK Maxx. Nie dość, że praktyczna, bo wykonana z plastiku, to jeszcze do tego tania. Naprawdę polecam. Jeśli ktoś nie przepada za limonką to znalazłam również inne kolory.
Poluje również na sukienkę jak na załączonej niżej fotce. Macie może pomysł, gdzie taką można dostać?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz