Okno czyli ... coś niezwykłego z czegoś starego

stare okno
Ja i moje pomysły. Podczas przeglądania internetu wpadłam na kolejny pomysł i pomyślałam, że fajnie by było, zrobić ramkę na zdjęcia, ale nie taką zwykłą ramkę. Postanowiłam, że będzie to rama ze starego okna. Ostatnio mam szczęście do wyszukiwania ciekawych rzeczy i udało mi się dostać takie okno w mojej miejscowości. Skrzydło okna pochodzi mniej więcej z 1950 roku i nadawało się idealnie. Pomysł pomysłem, ale mówię Wam, nie było to proste zadanie. Drapania nie było końca, a Ci, którzy zdążyli już mnie poznać, dobrze wiedzą, iż nie byłabym sobą, gdybym nie doprowadziła ramy do oczekiwanego stanu :)
Po oczyszczeniu i zabezpieczeniu okna, nie pozostało nic innego jak powybierać, wywołać, a następnie umieścić w nowej ramce zdjęcia. Przyznaje było przy niej dużo pracy, ale jest, udało się, wisi i cieszy oko swoim wyglądem. W międzyczasie, gdy powstawała ramka wpadłam na kolejne pomysły i zdążyłam już kupić kolejne okna tym razem nieco starsze z 1920 roku. Ale co z nich zamierzam zrobić dowiecie się w następnych postach.

stare okno

stare okno

stare okno



1 komentarz: